23.01.2014

Important Information

Mam dla Was bardzo ważną informacje. A na początku, rozdział powinien pojawić się już niedługo. Przepraszam że tak długo zwlekam, ale pamiętacie jak pisałam że nie jestem w stanie nic pisać? Było to w sumie miesiąc temu chyba. Nic się nie zmieniło. Mogę szczerze napisać co ze mną jest, bo nikt nie wie o blogu, i kto go prowadzi. Jest źle, okropnie, popadam w depresję. Czuję że to szybko nie przejdzie, więc proszę wybaczcie jak długo nie będzie rozdziału. Jeżeli ktoś chciałby więcej info, lub po prostu potrzebował pogadać cokolwiek to zapraszam na gg, innego kontaktu nie dam. No lub poczta :)
gg - 49748322  
poczta - nosuperno@o2.pl
KOLEJNY ROZDZIAŁ: Czy wolicie poczekać jeszcze troszkę na w miarę długi? Czy mam dodać krótki? Bo kompletnie nie mam pomysłów. Nie wiem czy już mam rozkręcać wszystko czy jeszcze napisać z dwa rozdziały, które się ciężko pisze. Chyba już zacznę rozkręcać, będzie mi się lepiej i szybciej pisało, prawda? Bo strasznie ciężko piszę się jakieś nudne coś bez niczego co zawarte w zwiastunie i w moich planach, ciężko po prostu coś wymyślić. Najwięcej jest teraz czułości itp co ciężko mi się piszę. No nie wiem kiedy będzie, dodam krótki i nudny raczej, cóż.
Pamiętajcie, kocham Was mocno. Mam nadzieję że mnie zrozumiecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz