20.12.2013

IMPORTANT INFORMATION!

No więc tak, na początek chciałabym Was przeprosić za to, że nie było już długo rozdziału. Niestety jestem w takim stanie, że nie potrafię nic napisać. Nie chodzi o to że blog mi się znudził, lub historia. Nie mam sił po prostu nic robić, a tym bardziej pisać o miłości Justina i Lily. Nie potrafię. Nie potrafię nic napisać romantycznego. Uwierzcie zaczynałam pisać chyba z dziesięć razy ale wychodziło zwykłe gówno za przeproszeniem. Kiedy poprawi się u mnie, na pewno coś napiszę i dodam. Nie będzie to długie, ale postaram się jak najszybciej. Przepraszam i pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. szkoda ; c ale będę czekać.. i cokolwiek się dzieje, trzymaj się i głowa do góry. < 3 ale jeśli jakiś chłopak Cię zranił to nie przejmuj się, pewnie to jakiś dupek -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedactwo.;c Nie wiem co się stało,że jesteś w tak kiepskim stanie,ale wiedz,że Cię wspieram..ymm..tak bardziej mentalnie,że tak powiem.:) Też tak czasami mam,że nie mam przez dłuższy czas weny i komplenie nic mi się nie chce. Rozumiem to doskonale,czekam na kolejny rozdział nie ważne jak długo.<3
    PS. Zapraszam na nowy rozdział na:
    http://different-love-story-demi-and-justin.blogspot.com/ - Mam nadzieję,że będziesz miała ochotę przeczytać.
    Trzymam za Ciebie kciuki,dasz sobie radę.;) Pozdrawiam serdecznie.;*

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana będę czekać :**
    trzymaj się będzie dobrze i wierze w Cb ! <3
    weny życzę ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na rozdział i życzę wesołych świąt, udanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku <3

    OdpowiedzUsuń