12.09.2013

Suspension

Zawieszam bloga do 22 października.
1.Brak czasu na pisanie nowej części.
2.Brak weny.
3.Brak internetu.
Jak już napiszę nową część to i tak nie mam kompletnie jak ją zrzucić na komputer w którym mam internet. Niestety. Ostatnią część to u koleżanki na komputerze dodawałam. Jednak to już nie ma sensu. Przepraszam was najmocniej i mam nadzieję że mnie nie opuścicie. A i darujcie sobie chamskie komentarze. I wiecie co mnie najbardziej wkurza i dołuje? Jest was 24 a zawsze komentuje tylko 5. Dziwne. To również podziałało na dodawanie regularnie części. Wracam w październiku. Pozdrawiam.
Nowa część?
Po 22 października.

7 komentarzy:

  1. Szkoda ;c ale bede czekac :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe -.- śmieszne . Ta sama wiadomość co u siorki ! Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no a dziwisz się? nie mamy internetu, i nie mamy jak dodawać części chyba proste nie? a u koleżanki to zbytnio nie wypala.. zrozumcie no, błagam.
      Pozdro.

      Usuń
  3. Jejku ,szkoda,ale rozumiem Cię i będę czekać tak długo jak będzie trzeba,twój blog jest mega.<3 Trzymam kciuki.;*

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda ;cc <3 zapraszamy : http://u-smile-i-smileee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda :c zapraszam : http://fanfiction-justinbieber-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń