29.08.2013

Awful, but important message.

Od jutra z Karoliną nie będziemy miały internetu. Nie kłamiemy. Kończy się umowa i rodzice nie przedłużają ani nic. Kompletnie. Tyle czasu spędzamy na komputerach i zabierają internet -.- Będziemy próbowały ich przekonać. 
Pewnie zadajecie pytanie a co z blogiem. Otóż nie zostawiamy. Części będą bez gifów, zdjęć, ale będą. Tylko pewnie rzadko dodawane. Zrozumcie nas, nie spodziewałyśmy się czegoś takiego. Części dodawane będą przez koleżanki. Albo przez telefon jakoś. Także tego, przykro nam. :/

8 komentarzy:

  1. A dodasz coś dziś ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przeczytałaś co napisałam w poście? Nie mam na razie jak dodać, mam modem i działał, ale jak wyłączyłam komputer to potem już nie działał, postaram się niedługo coś dodać, ale nie obiecuję, bo mam już napisaną do połowy część ale na moim laptopie i nie mam za bardzo jak tej części przenieść na komputer do którego podłączony jest modem.. Może jakoś jutro dodam, nie wiem kompletnie zależy czy modem będzie działał..

      Usuń
  2. Napisałaś tylko że od jutra nie będziecie mieć internetu więc jak rozumiem dzisiaj go masz więc nie rozumiem twojego bulwersu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie napisałam że od jutra nie będziemy miały, więc nie rozumiem cię. Nie mamy już od wczoraj wieczór internetu, odłączyli wcześniej. Także tego, niedługo chyba powinny ujawiać się części..

      Usuń
    2. Ok ale jakoś dodajesz te komentarze więc musisz mieć internet

      Usuń
    3. dodaję komentarze przez telefon.. nie mam połączenia z wifi, mam darmowy internet w telefonie :)

      Usuń
  3. http://ask.fm/anythingwaswronguntilaboyjustin/answer/63394104083 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yeah oby sie udalo :D

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń